fredag den 12. september 2008

This is a nice workuot

I dag har jeg været i haven og styrketræne. Jeg har sammensat et trænings koncept der hedder CrossFIT 4x4 Circuet, det er super effektivt, hurtigt, sjovt, motiverende og hvis du leder efter træning der nærmest "smelter" overflødig fedt væk og kan bringe dig i dit livs form, hurtigt..... meget hurtigt. Ja så skulle du prøve denne CrossFIT 4x4 Circuet.
Til dagens træning brugte jeg 2 Kettelbells, 1 halv stor flad sten og en sportstaske fyldt med sand (powerback).
Programmet er sammensat af 8 vilkårlige styrkeøvelser (ok. nogen øvelser er absolut mere velegnet og meget mere effektive end andre), øvelserne sammen sættes 2 og 2 (A og B).
Øvelse A og øvelse B udføres så skiftevis 1 sæt A efterfuldt af 10 sek. "skifte pause" inden du udfører 1 sæt B, der skal ialt laves 4 sæt af 10 gentagelser af hver øvelse.

Øvelserne som jeg valgte til dagens træning var følgende.

1A. Frivend med Powerback

1B. Armbøjninger

1 min pause

2A. Kettelbell sving.

2B Kettelbell Twist

1 min. pause

3A. Bentover Row med en sten

3B vertical high jump (stående højde hop)

1 min. pause

4A. Dobbelt lunges

4B Gå med vægt over hovedet, ca. 20 sek. i hvert sæt (Kettelbell)


Og jeg siger dig det er noget der bringer sveden frem på panden.

Skriv en kommentar i feltet her under om programmet her og jeg vil gerne vide hvad du har trænet i dag.

De bedste hilsner
Henrik

Ingen kommentarer: